Saturday, October 16, 2010

Nasi Goreng Dalam Nasi Goreng


Nama Nasi Goreng tapi keluarkan gambar kueh teow. Mmg betol-betol mencemarkan image nasi goreng. Hehehe. Sebenarnye booja nak tanya pendapat sahabat sahabat, yang mana satu lagi sedap??? Kueh Teow atau Nasi Goreng. booja dah banyak sangat makan Nasi Goreng dengan Kueh teow. Jadi tak dapat nak bezakan yang mana satu sedap atau tak. Dua dua macam sama sedap sebab kedua-duanya mengenyangkan. Bagi booja apa yang penting??? Kerjasama!!! Bukan yang itu la. Apa yang penting poket tak kering. Hidup sederhana kena berjimat cermat. kalau tidak makan nasi berlaukkan meggi je lah. Contohnya macam gambar kat bawah ni :

Apelah nasib tuan punya nasi, lauk meggi je yang dapat di sediakan. Entah dapat makan ke tak. (Mestilah dapat. Itu je yang mampu.Nak buat macam mana duit dalam bank RM 10.00 ) Kesian betol. Ade RM10 je. Hehehe :) Tapi sekarang ekonomi da stabil. Dah oleh beli Nasi Goreng

booja harap ekonomi akan makin stabil. Boleh lah booja beli Nasi Goreng banyak2

4 comments:

  1. mestilah sedap kalau org belanja.....

    ReplyDelete
  2. lagi2 kalu MM yg blanje... hehehe

    ReplyDelete
  3. kuey teow lagi sedap lol..
    ag2 kuey teow sup kt DC(Dataran Cinta)..muahaha..

    ReplyDelete

Tinggal kata keramat