Wednesday, February 9, 2011

Senyuman Tanpa Gigi

srettt!!! srettt!!! srett!! Anda di TAG!!

Bukak blog hari ini terpampang di skrin laptop sebelah kiri. Aku sudah di tag. Adus, macam malas pula nak balas tag. Tapi kalau tak balas tak syok, tak tenang jiwa dibuatnya. Si MM ni xde kerje laen ke nak menge'TAG'. Papepon thanks to MM lah sebab mengesyorkan dan menge'tag' contest ni.
Dari apa yang MM tulis, dia cakap dia adalah pilihan pakwe yang terbaek. Dari gambar senyum tanpa gigi dia tu memang sah dia pilihan yang terbaek... Grenti kembang lubang hidung bila MM baca entry ni.

http://muazatuladawiyyah.blogspot.com/ <--- tuan tanah punya contest


"ape punya kawan. nak cakap xpandai blaja da lepas matrik tp pegang buku pn boleh terbalik." kata si baju putih tanpa tunjuk gigi....











Nama-nama terpilih.......

2. deno
3. amoi
4. semua follower BnB...






No comments:

Post a Comment

Tinggal kata keramat