Friday, July 2, 2010

Mual!!! Loya!!! Tak Sanggup!!!!

Ini kisah benar yang terjadi pada diri Booja...
Memang kalau korang bace crite nie korang grenti x percaya pnyer la...
Kisahnya bermula di sebuah pasar raya yang agak terkenal jugak r....
Booja berjalan dgn sorang minah....
Dalam hati best r dapat kluar jalan2..
Dgn pmpuan plak tu....
Laki mne yg x ske ble dpt jln ngan pmpuan....
Tbe2 minah nie dpat satu kol....
Ape lagi dgn bergaya minah ni angkat telepon die...
Control ayu lah katakan....
Habis je kol minah nie trus jalan ke satu tempat yang agak terpencil dan tak ramai org yg pergi ke situ...
Ape lg, Booja follow je r.....
Tbe2 die pegang something.......
Siap tunjuk kat Booja lagi tu.....
Minah tu tnye r nk yg kiri atau yang kanan....
Booja dgn mke slambe bedal dua2 trus.....
Pergh baunya mmg best.....
Bntuknya pun bkn slalu bleh dpt....
Tp ble da rse...
Pergh....










X lalu!! X snggup!!! Loya tekak nie!!!
nk bwt camne first time mkn SHUSHI... Lg pn bkn slalu Booja mkn bnde2 cam nie...



Adk minah nie yg kol sruh bli n makan kat umah dieorg....
Smue yg ade kat situ tak sanggup nk tlan lg ble da rse sikit....
Aduhai..... Org kampung la katakan.... hehehe....


p/s:
Minah dalam crite nie adalah spupu Booja....
hehehe.... slamat menjamu SHUSHI....

3 comments:

  1. ko sesedap rse je an..
    sushi tuh makanan ruji aku taw tak..ahahaha..

    ReplyDelete
  2. tapi tekak ak xleh masuk benda2 mcm tu... hehehe... org melayu jati la katakn...

    ReplyDelete

Tinggal kata keramat